Klacht: Nescafe Espresso

op 20 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Evanals de eerdere klager hier, ben ook ik zeer teleurgesteld over de vervanger Azera, van mijn favoriete koffie. Het komt mij over als een echte marketing truc: goedkopere oploskoffie-smaak, maar dan met een
flashy barista verhaal. Uit pure noodzaak, na maanden zoeken naar de laatste potten overal, (inclusief Belgie) hebben we dan toch maar een koffiezet apparaat gekocht met peperdure cupjes. Ik mis mijn koffie enorm. Aletrnatieven die u voorstelt aan de eerdere klager zijn werkelijk niet bespreekbaar. Komen niet in de buurt.

Terug in de schappen, of mij een aantal potten laten opkopen van de oude voorraad die vast nog wel ergens opgeslagen ligt. Of adressen geve nvan winkels die ze nog hebben.

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben Maaike Rijnders een e-mail gestuurd dat we het heel erg betreuren dat ze onze NESCAFE Azera Espresso niet lekker vindt. Aangegeven dat onze NESCAFÉ marketingafeling serieus naar dit probleem aan het kijken is hoe dit op te kunnen lossen. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maaikerijnders