Klacht: Nescafé espresso

op 04 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Tot mijn grote ergenis kan ik nergens meer mijn favorite koffie:Nescafé espresso meer kopen. Dit was de enige koffie die ik dronk en die fantastisch was. Ik heb de nieuwe variant geprobeerd maar die is echt niet te drinken. Wat ik niet begrijp is dat Nescafé gold en rood al misschien wel 50 jaar in het assortiment zijn,maar de espresso kan blijkbaar niet in het standaard assortiment opgenomen worden. Waarschijnlijk weer een geldkwestie. Heel erg jammer. Ik ben nu geen klant meer van Nescafé,met mij veel mensen in mijn kennissenkring. Hopelijk neemt Nescafé deze klachten serieus en zien we snel onze favoriete koffie weer terug in het schap.

Ik zou tevreden zijn als mijn Nescafé espresso weer te koop zou zijn. Met mij vele andere gedupeerde ex Nescafé klanten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:27 geantwoord

Beste mevrouw, meneer,

Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat de nieuwe smaak van NESCAFÉ AZERA Espresso je tegenvalt.

Wat is er veranderd?
Onze espresso is vernieuwd. Vanaf begin juni kun je onze Barista-waardige koffievarianten in de winkels zien in een handig blikje onder de naam NESCAFÉ AZERA. Onze AZERA is een instant espresso met een cremalaag en intens aroma door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (5%). Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak.

Het spijt me te horen, dat de smaak toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden.

Tot slot
Heb je nog andere vragen of wil je contact? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Sylvia

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:51 geantwoord

Beste Nescafé,ik wil geen aangepaste smaak maar gewoon de vertrouwde nescafe espresso weer terug

Alle klachten die gemeld zijn door belisa6363