Klacht: Nescafé cappucino

op 14 augustus 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste, ik koop al lange tijd ( enkele jaren )Nescafé cappucino (bus van 250 gr ). Ik kon daar echt van genieten. Onlangs is er vernieuwde formule en vind die minder, maar ja…een beetje wennen en daar kan ik nog mee leven.
Vandaag echter kocht ik een zak van 230 gr, ook van Nestlé Nescafé cappucino. Ik dacht: “een zak is minder afval dan een bus”. De kwaliteit is echt niet helemaal ok. Het is gewoon ” bruin water ” dat ik drink. In de structuur zijn ook geen kleine donkere korreltjes te vinden zoals bij de bussen of doos met kleine zakjes. Heel jammer vind ik dit, het is niet te drinken! dan maar weggooien zeker. ik hoop toch op enige reactie waarvoor dank! Met vriendelijke groeten, Frieda

Ik hoop toch op enige reactie, wat uitleg, kleine vergoeding?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

3 maanden geleden - Beste mevrouw van Kemenade, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te vernemen dat u een klacht heeft over een Nestlé product. Omdat u in België woont adviseren we u hierover contact op te nemen met onze Belgische collega's via 0032 (0)2 529 55 25 of consum@be.nestle.com Zij helpen u hiermee graag verder. Met vriendelijke groeten, Caroline Nestlé Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door frieda@live.be