Klacht: Nescafé cappuccino pads

op 31 januari 2014 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Begrijp dat de Nescafé cappuccino pads (separate koffiepad en los melkpoeder) uit de handel worden genomen. Ontzettend jammer, want de smaak van deze cappuccino heb ik nog nergens anders aangetroffen, ook niet met de cups. Oplossing om een ander koffiezetapparaat te kunnen kopen is geen optie! Is een goedlopend product.

Wanneer Nescafé de cappuccino pads in deze vorm in productie houdt. Is onovertroffen qua smaak.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nestlé

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt. Excuses voor deze late reactie, we waren niet eerder op de hoogte van uw klacht. Naar aanleiding van uw vraag over de verkrijgbaarheid van ons product NESCAFÉ Cappuccino pads moeten wij u helaas meedelen dat dit artikel sinds kort geen deel meer uitmaakt van ons assortiment. Er was jammer genoeg te weinig vraag naar deze koffievariant en daarom waren wij genoodzaakt met de productie te stoppen. Helaas hebben wij hier zelf ook geen voorraad meer van. Wij zullen in ieder geval uw bevindingen registreren voor de Product Manager van onze marketingafdeling. Wel willen wij u informeren dat wij NESCAFÉ Cappuccino in een verpakking van 10 sachets in ons assortiment hebben, wat voor u wellicht als alternatief kan dienen. We hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Mocht u nog verdere informatie wensen dan kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020 5699699. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne van den Kerkhof