Klacht: nescafe azera

op 22 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Bericht van Nestlé

11 maanden geleden - Beste Ron, Fijn dat ik je zojuist telefonisch gesproken heb. We vinden het natuurlijk erg jammer dat je onze nieuwe NESCAFÉ Azera niet zo lekker vindt als de NESCAFÉ Espresso Original. Zoals beloofd geven we ook jouw reactie hierover door aan onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:41 geantwoord

Beste Ron,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door r.hollebeek