Klacht: Nescafe Azera heeft geen smaak !

torenstraat op 20 november 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Al vele, vele jaren heb ik genoten van Nescafe Original koffie sticks.
Nu is er een z.g. verbetering : Azera, maar dat is een grote VERGISSING !
Original had juist zo’n heerlijk, geurig aroma !!!
Ook Intenso vond ik heerlijk, maar dan weer heel anders.
Wat een idioterie, met dat nieuwe laagje crema op Azera. Dat had Original ook.
AZERA HEEFT GEEN SMAAK !!! WAT EEN MISSER !!!
Wilt u mij SVP melden waar ik nog Nescafe Original en Intenso kan kopen in Den Haag NL. Dank U.

Georgette Dekker
[email protected]

Als ik weet waar ik in den Haag / Nederland nog Nescafe Original / Intenso kan vinden /kopen.Kruidvat misschien, of een Outlet, of Xenos ?

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste Georgette, Hartelijk dank voor je bericht via Klacht. nl waarin je laat weten dat de nieuwe smaak van NESCAFÉ AZERA Espresso stickbox je tegenvalt. Wat is er veranderd? Onze espresso is vernieuwd. Sinds juni kun je onze Barista-waardige koffievarianten in de winkels zien in een handig blikje onder de naam NESCAFÉ AZERA. Onze AZERA is een instant espresso met een cremalaag en intens aroma door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (5%). Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak. Het spijt me te horen dat de smaak toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden. Wat betekent dit voor mijn Espresso? De Espresso die je kent, in een pot van 100 gram en doosjes (regular en intenso) van 25 sticks, wordt sinds week 23 niet meer gemaakt. De voorraad in de winkels is helaas al verdwenen. Misschien kun je dit eens proberen? Een goed alternatief voor NESCAFÉ AZERA Espresso stickbox is de NESCAFÉ Gold Crema of de NESCAFÉ Azera Espresso Intenso. Omdat je de NESCAFÉ Azera Espresso Intenso al geprobeerd hebt, stuur ik je graag een doosje NESCAFÉ Azera Americano en een pot NESCAFÉ Gold Crema toe. We hopen dat je zo weer een positieve ervaring hebt met NESCAFE. Tot slot Heb je nog andere vragen of wil je contact? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag. Met vriendelijke groet, Susanna

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Beste Susanna, Hartelijk dank dat U mij de gelegenheid biedt om toch iets van een alternatief voor Nescafe Espresso Original en Nescafe Espresso Intenso sticks te proberen. De AZERA INTENSO heb ik nog NOOIT geprobeerd ( dat was de oude Intenso, in het pakje met paarse kleur ). Zoudt U SVP die AZERA INTENSO willen meesturen om te proberen. ik houd van sterke, intense koffie, maar wel met een geurig aroma/veel smaak. Hartelijk dank alvast daarvoor ! Er schiet mij nog iets te binnen : In het buitenland hadden wij in het verleden altijd een grote pot Nescafe instant koffie : de Nescafe Brasero. Die smaakte zo heel veel beter dan onze gewone Nescafe oploskoffie Red Mug/met de rode beker op het etiket ! Is die Brasero hier te koop ? Nogmaals Dank ! Met vriendelijke groet, Georgette Dekker Torenstraat 94-D 2513 BV Den Haag.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Beste Susanna, Mijn reactie aan U en dank wordt als dubbele melding herkend. Ik zou ook heel graag de AZERA ! INTENSO proberen ! Wilt U die meesturen SVP. DANK ! Vraag : Is Nescafe BRASERO oploskoffie hier te koop ? Ik weet niet hoe ik U rechtstreeks kan mailen. Dank ! Georgette Dekker Torenstraat 94-D 2513 BV Den Haag.

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste Georgette, Hartelijk dank voor je bericht via klacht.nl. Ik heb je vraag al via e-mail beantwoord. Heb je nog andere vragen of wil je contact? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag. Met vriendelijke groet, Susanna

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 08:38 geantwoord

Beste Georgette,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn, daarna zullen andere supermarkten volgen. De NESCAFE Espresso potten komen ook weer terug in ons assortiment. We hebben alleen nog geen precieze verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door