Klacht: Nescafe Azera Espresso

op 28 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een ongelofelijke bocht….EEN LAFFE BAK getver!!!!!

Wij drinken thuis al jaren Nescafe Espresso heerlijk bakkie leut en lekker makkelijk de koffiesticks ook om mee te nemen op vakantie.
Sinds ze deze hebben vervangen voor Azera nogwat bleeeeeeee.
Ik heb uit nood de oude ergens op de kop kunnen tikken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de oude weer terugkomt!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yolanda,

We hebben goed nieuws. De NESCAFE Espresso is terug. Mede dankzij jou hebben we besloten om het product te herintroduceren.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Met vriendelijke groet,
Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Yolanda de Groot