Klacht: Nescafe Azera Espresso

op 19 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik sluit mij graag aan bij al diegenen die klagen over de kwaliteit van de \”nieuwe\” Azera Espresso. Ik heb de klantenservice van Nestlé al rechtstreeks benaderd met de mededeling dat deze nieuwe koffieblend niet in de schaduw kan staan van de Espresso Original.
Er is een oplossing, maar die lijkt vooralsnog niet beschikbaar voor Nederland, volgens de klantenservice van Nestlé. Afgelopen week in Frankrijk in de supermarkt de (ook) nieuwe Nescafé Azera Espresso maar dan \”Original\” gekocht. Deze is gemaakt van 100% Arabica en smaakt mij uitstekend. Het lijkt er op dat we – helaas – op een hoop worden gegooid met de Duitse markt. Die snappen nog steeds niets van lekkere koffie. Mijn opmerking gaat weliswaar naar de marketingafdeling, maar we moeten nog maar zien dat er iets mee gebeurt… Dit hangt af van het aantal reacties. DUS, MELDEN!

Ik ben tevreden als de in Frankrijk beschikbare Azera Espresso Original ook in de Nederlandse supermarkten beschikbaar komt.
Voor de internationale touringcarchauffeurs: zie de Franse supermarkt (en neem voor mij ook gelijk wat mee?)
Zie bijgaande afbeelding

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

4 maanden geleden - Beste Klacht.NL., Wij hebben Peter per e-mail nogmaals beantwoord. Hierin aangegeven dat wij zijn reactie over de verandering van NESCAFÉ Espresso in Azera Espresso echt onder de aandacht hebben gebracht van onze NESCAFÉ marketingafdeling en ook hebben wij hem geïnformeerd dat onze NESCAFÉ marketingafdeling echt aan het bekijken is hoe en met welke oplossing zij kan komen. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 15:07 geantwoord

Beste Peter,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Pboulie