Klacht: Nescafé Azera: BAH!

Yvonne Scheepens op 11 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Een schok ging door me heen toen bleek dat ‘onze’ koffie, de Nescafé Espresso niet meer in de winkel te vinden was. De nieuwe variant, de Azera gekocht maar met de geur alleen al wisten we dat geen 1 op 1 vervanging was. Helaas een bittere bak koffie die vlak en goedkoop smaakt en toch veel duurder is. Best knap.
Dus nu moeten we op zoek naar een nieuwe koffie want de Azera gaat hem niet worden!!
Why change a winning team…?

Nescafé Espresso wordt terug in het assortiment opgenomen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben Yvonne een bericht gestuurd met uitleg over de verandering van Espresso naar Azera Espresso. Ook hebben wij haar aangegeven dat wij haar bevindingen hierover zeker onder de aandacht zullen brengen van onze NESCAFÉ marketingafdeling. Voorts hebben wij haar twee mogelijke alternatieven gegeven om uit te proberen. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 15:18 geantwoord

Beste Yvonne,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door