Klacht: nep factuur openstaande schuld

op 17 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Donderdag 14 dec.2017 werd ik gebeld door Direct Solutions dat ik nog 182,40 moest betalen aan een openstaande factuur van iets onduidelijks over hotel/winkel bonnen zoiets. Ik kon het geen eens goed verstaan, zo onduidelijk allemaal. Ik schrok me dood, ik dacht heh ik heb niks open staan waar dan ook. Vorig jaar heb ik 80 euro aan iets betaald wat achteraf ook nep was, dus ik vertelde hem mocht het dit zijn dit heb ik iig betaald. Of ik dit dan dmv een kopie aan hem wilde mailen. Dit heb ik dezelfde dag gedaan. Die dag kreeg ik ook onderstaande mail van hun. Ik schrok weer want kijk wat er in staat, hij beweert dat we telefonisch hebben afgesproken dat ik dit bedrag voor 24 dec.a.s betaal. Ik hen niks afgesproken, en ik heb ook niks gekocht of een abbo afgesloten. Dit is echt nep, en ik heb dan ook gemaild dat ik niks betaal, kom maar met bewijzen. Daarna heb ik niks meer gehoord. Wat is dit voor iets? Heb ik gvd nog niet genoeg ellende aan mijn hoofd. Kortom, bij deze wil ik dan ook een klacht indienen. Dit kan echt niet. Nogmaals, ik betaal helemaal niks.

De mail van Direct Solutions:
Refererend aan ons telefoongesprek van 14-12-2017 bevestigen wij de gemaakte afspraken met betrekking tot de openstaande posten:

De betalingstermijn van factuurnummer E15829250 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € 182,40 zal uiterlijk 24-12-2017 door u op onze rekening NL02ABNA0245598413 t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.

Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.

Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.

Direct Solutions BV

als dit opgelost word, en ik niet meer lastig wordt gevallen met nepfacturen. Oplichterij is het m.i

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther vd Peppel