Klacht: Nep aanbieding Lexa

op 21 maart 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Mijn abonnement was in maart afgelopen. Een week later nl op 15 maart kreeg ik een aanbieding aangeboden van datingsite Lexa.nl. Ik nam 15 maart de aanbieding van 12.48 euro voor 1 maand. Ik kon gelijk weer mijn mail bekijken en daten. Ineens op 19 maart hebben ze mijn postbus en mail verkeer op Lexa geblokkeerd zonder enige uitleg/communicatie. Ik kon niet meer op reacties reageren of mijn post nakijken. Als ik op die mail/reactie icoontjes drukte verscheen, dat ik me zou moeten abonneren om toegang te krijgen tot het lezen van mail en reacties sturen. Echt absurt en niet klantvriendelijk. Je kan ze alleen mailen, maar je moet enorm zoeken, hoe je je eigen vraag kan stellen op een bepaalde manier dat te kunnen mailen. En nergens een telefoonnummer te vinden van Lexa. Komt bij mij over als het je zo moeilijk mogelijk maken en je het zelf maar moet uitzoeken.

Met een beter systeem te kunnen communiceren met lexa als er zaken misgaan. Een telefoonnummer, dat je vragen kan stellen als er een vervelende situatie is financieel of administratieve fouten of, dat de site niet naar behoren werkt.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 21 maart 2013 om 17:03 geantwoord

Beste caese,

ik begrijp uit uw bericht dat u van een aanbieding gebruik heeft gemaakt, maar vervolgens geen gebruik meer kunt maken van de betaalde diensten op de website. Tevens doet u de suggestie voor een betere manier van contact opnemen met het Customer Care Team.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat uw betaling van 12,48 euro voor een 1 maand Full Membership, om onbekende reden is geannuleerd. Hierdoor is uw membership ook per direct beëindigd. Ik wil u aanraden om contact op te nemen met uw bank, om zo na te gaan waarom de betaling is geannuleerd. Indien u nog gebruik wilt maken van de betaalde diensten op de Lexa website, dient u een nieuwe betaling te doen voor een Full Membership.

Het telefoonnummer is niet langer in gebruik. Lexa heeft besloten om meer aandacht te besteden aan online service. De reden hiervoor is dat wij meer tijd hebben om uw vraag in alle rust te behandelen en op deze manier kwalitatief betere service kunnen bieden.

Vragen kunt u stellen via de optie "Help" die u vindt onderaan elke pagina op de site. Tevens vindt u hier onze FAQ, met frequent gestelde vragen.

Ik heb uw suggestie met betrekking tot het beter contact op kunnen nemen met het Customer Care Team door gestuurd naar ons development team, zodat zij hier rekening mee kunnen houden bij toekomstige ontwikkelingen van de website.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door caese