Klacht: Nemen geen contact op

op 05 oktober 2017 over Easyterra in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto gehuurd op vliegveld Weeze op 24 meisjes 2017 en via creditcard borg laten reserveren.
De firma Hertz heeft op exact op de laatste dat zij toegang hadden (1 maand ) tot de borg een bedrag van € 29.75 afgeschreven zijnde administratiekosten ivm een boete die niet bestaat.
Via Google heb ik gezien dat dit met regelmaat voorkomt dat huurders administratiekosten in rekening worden gebracht voor niet bestaande boetes.
Op dit moment staat er voor een volgende autohuur € 90.00 gereserveerd en morgen is de termijn van 1 maand verstreken en hoop dat dit niet nog eens gebeurd.
Ik heb dit bij easyterra gemeld en gevraagd om contact met mij op te nemen .
Helaas heeft men tot op heden niet gereageerd en dit is zeer spijtig daar ik verder geen problemen heb ondervonden met huren via EasyTerra.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het zeer op prijs stellen als EasyTerra met mij contact op zou nemen en deze zaken met de door hen gecontracteerde bedrijven zou kortsluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Easyterra over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door peter.schelle