Klacht: Negeren van een sollicitant

op 10 maart 2020 over Werkgeversservicepunt Fryslan in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al sinds 28 januari bezig met dit ‘bedrijf’ betreffende een vacature die ze open hadden staan.
Met geen mogelijkheid is er contact te krijgen met dit ‘bedrijf’, wel 10 keer gebeld, mailtjes gestuurd maar geen gehoor!
En dat terwijl ze elke weekdag wel nieuwe vacatures plaatsen.
Wat zijn jullie een schandalig slechte organisatie. Ik heb geen één goed woord over, over de manier waarop jullie met mensen omgaan!

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit bekens wordt gemaakt naar buiten toe. Dat ze wel continue nieuwe vacatures plaatsen maar de sollicitant gewoon negeren!!
Excuses is meer dan op zijn plek!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Werkgeversservicepunt Fryslan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrika88