Klacht: Negeren beslagvrije voet

op 17 mei 2016 over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. in de categorie Deurwaarders

Er is loonbeslag gelegd op het salaris van mijn man door een andere deurwaarder. Beslagvrije voet is bepaald, dit gaat al een poos goed.
Van de Bergh echter, denkt dat ze niet hoeven aan te sluiten bij de eerste beslaglegger, en heeft beslag gelegd op de maandelijkse heffingskorting van de belastingdienst, terwijl:
A. Ze moeten aansluiten bij de eerste beslaglegger
B. Ze negeren dat ze nu geld wat meeberekent is om de beslagvrije voet te bepalen, in beslag hebben genomen.
C. Wij nu 87 euro onder de beslagvrije voet leven met een gezin.

Ik heb meteen contact opgenomen en alle stukken gestuurd, maar ze reageren niet, en als er een reactie komt is het een standaard bericht waarin ze steeds weer om dezelfde bewijsstukken vragen, die ik dan weer stuur, waar ze dan weer niet op reageren.

2 maanden hebben ze nu onterecht gevorderd.
Kort geding is in de maak inmiddels, Kamer van Gerechtsdeurwaarders aangeschreven, maar van den Bergh reageert gewoon NIET!

Ik ben tevreden als 2x 87 euro terug gestort is.
( voor nu dan, klacht bij Kamer van Gerechtsdeurwaarders blijft staan)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EmAaCeeAa