Klacht: Nederlands

op 19 februari 2018 over twoo.com in de categorie Websites

Sinds november 2011 werd er een fake profiel van me gemaakt op Twoo (destijds nog Netlog) onder de naam Mss_Evilicious.
Dit profiel is vrij bezwarend en komt steeds op de startpagina van google. Ik zou dit graag verwijderd zien..

Het profiel (+afbeeldingen en tekst) moet verwijderd worden van Twoo/Netlog en uit Google

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 22 februari 2018 om 09:23 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd. Het werd verder ook niet getoond op de Twoo-site omdat het niet actief stond.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze database, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Test7890