Vandaag heb ik samen met mijn medecursisten, het examen communicatiedomeinen afgelegd in Utrecht bij de Ncoi. Na wekenlang toegewijd geleerd te hebben, zonk mij vandaag de moed volledig in de schoenen. De manier van examineren bij de ncoi is... Lees meer
de module Warmte en stromingsleer bestaat uit 3 dagen les en een examen. we hebben als goed momenteel 2 lesdagen gehad en de docent is afwachtend, leg de lesstof niet uit, gaat uit in opvragen uit de groep. Ook heeft... Lees meer
Geachte dame, heer,
Bij deze dien ik een klacht in tegen de verwarrende manier van vraagstelling van het schriftelijke examen communicatie in organisaties d.d. 30 juni 2012 om de volgende redenen :
- dit was het eerste examen met een heel... Lees meer
Begin dit jaar ben ik begonnen met mijn opleiding MBO personeelsadministratie.
De eerste module verliep geweldig! goede locatie, alles goed geregeld een een geweldig goede docent.
Bij de 2e module begon alle ellende, ze claimde te weinig inschrijvngen te hebben om de... Lees meer
Op 30 juni jl. heb ik het examen communicatie in organisaties afgelegd in de Jaarbeurs in Utrecht. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slecht examen onder ogen gekregen. Al snel bleek dat ik gezakt was en heb direct gereageerd met... Lees meer
N.a.v. de onderstaande e-mail krijg ik een rekening van 699 euro omdat ik een opleiding heb geannuleerd waar zij enkel een inschrijvingsbevestiging voor hebben verzonden, nota bene op mijn verzoek.
De toelating tot deze opleiding( een reguliere hbo opleiding) hebben... Lees meer
De opleiding waar ik al 3 jaar mee bezig ben en waar ik bijna klaar mee ben, duurt nu nog maar 2 jaar. Van 12 modules ineens naar 8. De NCOI veegt gewoon een heel jaar van tafel.
Ze denken niet... Lees meer
Na het examen projectmanagement had ik een onvoldoende. Helaas niets aan te doen, het cijfer was een 5,0. De beoordeling was al sumier, maar werd een klein beetje toegelicht per mail. Met deze aanwijzingen heb ik het stuk opnieuw gemaakt,... Lees meer
Herhaaldelijk geen antwoord op een vraag betreffende de opleiding en examen. Pas na stornering (terugboeken aut. incasso) krijg ik een e-mail terug. Zit nog steeds met de e-mails die niet beantwoord zijn. Daarnaast agressieve manier om studenten te beantwoorden. Als... Lees meer
Bijna alle bovengenoemde klachten ben ik tegengekomen bij het NCOI, 1 bijeenkomst van de 6 heb ik op de avond op de locatie die ik heb aangegeven kunnen volgen terwijl NCOI bij inschrijving beweerd dat dit het merendeel zal zijn... Lees meer