Klacht: Nare ervaring

op 21 juni 2016 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

Geachte heer/ mevrouw;

Wat mij vandaag overkomt breekt mijn klomp en laat mij verbouwereerd achter. De laatste keer dat ik mijn haar heb laten knippen en verven en was een pijnlijke ervaring waar ik al eerder een klacht over gestuurd heb. De oplossing die men kon verzinnen een gratis wasbeurt, waar ik uiteraard niet op in gegaan ben. Vandaag ben ik terug gegaan en maakte ik kenbaar dat ik over de laatste keer niet tevreden was. Wordt ik gewoon weg gestuurd!!!! Pardon…. omdat jullie ook fouten maken en daar niet over gesproken mag worden. Een erg slechte zaak, willen niet dat je iets zegt of wat ook. Met een hele grote mond. Ik zou maar schoon schip maken als je in de toekomst wil blijven bestaan. U begerijpt dat ik niet meeredden terug ga. Ik laat mij niet voor schut zetten en weh sturen omdat jullie je werk niet naar behoren doen

Die kans is verspeeld

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Team Kapsalon over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Team Kapsalon in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Team Kapsalon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Team Kapsalon

Heeft op 27 juni 2016 om 15:12 geantwoord