Klacht: Nalatigheid van de tussenpersoon

op 21 februari 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Vanaf februari 2015 bezig om mijn hypotheek over te sluiten. Na de eerste offerte getekend te hebben geen reactie van tussenpersoon. Later wel weer contact, maar een ander contactpersoon bij de tussenpersoon. Nog een 2e offerte getekend en elke keer moesten we weer opnieuw een werkgeversverklaring opsturen omdat het weer te lang duurde voordat erbij de tussenpersoon actie werd ondernomen. Op 20 februari een rekening gekregen van de eerste offerte omdat er niet was gereageerd ;en geen reden was gegeven dat de lening niet doorging. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als alles wordt geannuleerd en er geen kosten gerekend worden door de nalatigheid van Goedkope Hypotheken

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:51 geantwoord

Geachte heer Wiepjes,

De medewerkers hebben meerdere malen contact met u gezocht om de ontbrekende stukken aan te leveren. Tevens hebben zij u ook meerdere mails hierover gezonden. Helaas hebben wij hier geen reactie van u op mogen ontvangen. Mocht u de mails niet hebben ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij u deze alsnog kunnen toezenden.

Goedkopehypotheek.nl

Alle klachten die gemeld zijn door WiepjesK