Klacht: Nalatige dossier 5.17.089741

op 18 mei 2018 over Kinderdagverblijf Mira in de categorie Kinderopvang

Op 27 okt 2017 meld ik mijn zaak tegen de gemeente aan dossier BAM.5.17.089741ik geef direct aan dat ik al eerder door een toegewezen advocaat van Das minder goed ben behandeld daarom overweeg een externe advocaat te gebruiken. Das advocaat overtuigt mij dat hij de zaak goed kan behandelen. Begin febr. 2018 geef ik aan toch gebruik te willen maken van een externe advocaat pas op 26 maart heeft das advocaat dit geregeld Dit heeft ruim 1.5 maand getuurd terwijl de zittingsdatum al bekend was. Voor mijn externe advocaat was het niet meer mogelijk stukken aan te leveren terwijl een expertise rapport doorslaggevend had kunnen zijn. Das advocaat had dit moeten melden en had dit moeten adviseren. Hij heeft dit niet gedaan en de overdracht eindeloos gerekt (ik heb zo vaak gebeld en gemaild).Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Dit is een kwalijke zaak van klanten behandelen.

Inmiddels is de zitting geweest, bewijzen zijn niet meer aan te voeren.
Ik heb het recht op hoger beroep echter het gaat over een bouw naast mijn kinderdagverblijf die inmiddels ook al zo ver is dat ik daar niet zoveel in zie.
Ik kan wel planschade indienen immers door de bouw van de appartementen heeft mijn kinderdagverblijf veel schade toegebracht en gaat dit nog meer toebrengen.
Indien ik een goede liefst uitmuntende begeleiding zou kunnen krijgen in voor het indienen van de planschade met een gedegen onderbouwing en als het zover zou komen dat er een procedure moet komen (liefst niet) dan zou ik graag op voorhand toestemming krijgen de externe advocaat dit te laten doen vind ik het nog steeds heel erg jammer maar kan das zijn kwaliteiten bewijzen en kan ik een schade vergoeding krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantie24