Klacht: Nacht hotel Schoorl

op 14 januari 2014 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Bij Hotelkamerveiling hebben wij een veiling ‘gewonnen’ bij Maxima Hotels Jan van Scorel in Schoorl. Ze hebben echter niet de gewenste beschikbaarheid kunnen geven voor ons arrangement. Daarom hebben we per mail een couponcode gekregen.
Echter, voor het bedrag a 29 euro incl. veilingkosten is het ons niet gelukt een opnieuw een veiling te ‘winnen’.
Omdat het ons niet gelukt is de couponcode te verzilveren, heb ik gevraagd om restitutie van het aankoopbedrag, aangezien ik elders op Klacht.nl (http://www.klacht.nl/nachtje-hotel-te-schoorl/) heb gezien dat in een zelfde geval is overgegaan tot restitutie.

Hotelkamerveiling wil niet overgaan tot restitutie, wat ik erg betreur, omdat dit eerder dus wel is gebeurd.
Bovendien vind ik het vreemd dat ik mijn geld niet terug krijg, terwijl ik niet heb gekregen waarop ik geboden.
Wij als bieders zijn verplicht te betalen na het bieden op een veiling, maar andersom schijnt dit ineens anders te werken?

Ik wil een bedrag a 29 euro retour krijgen op onze bankrekening, aangezien het hotel, van de veiling waarop ik heb geboden, niet de gewenste beschikbaarheid had voor mijn arrangement.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hotelkamerklant