Klacht: Naast elkaar.

op 12 augustus 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriendin en ik hebben bij slangenreizen een dagtripje naar Londen geboekt. Vervolgens komen wij niet naast elkaar te zitten. Kan gebeuren, maar ik denk dat iedereen wel begrijpt dat dat erg vervelend is. Wij vragen vriendelijk aan de chauffeur en zijn assistent of ze iets kunnen regelen voor ons, zoals dat 1 meneer een plekje ging opschuiven, maar dat leek averechts te werken want we kregen een lading met woorden naar onze hoofd geslingerd. “Ja dan gaat iedereen van plek veranderen en je moet op je stoel zitten waar je bent ingestapt.” Maar het was eerst, wie het eerst maalt, maalt het best. Dan ben ik het ermee eens dat dat op de terugweg ook zo werkt. Maar dat was ook niet het geval.

Als de organisatie iets meer inzet zou tonen om elke klant een prettige reis te geven. Zou ik meer dan tevreden zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boranoz