Klacht: Naar huis wegens niet leefbare accomodatie

op 09 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

-Vreselijke stinkgeur die niet weggaat na 6 geurverfrissers gekocht te hebben en een spray.
-Last van kortademigheid niet kunnen slapen.
-Alles is vies en goor: overal spinragen, bloed aan de muur in de hoofdslaapkamer, vieze kussens en amper vulling, gore keuken, douche/wc heel smerig (wanden plakken), naden van de vloer vies en dode vliegen in het raamkozijn!
-Doorgezakt bankstel die kleeft en vies was! Hier hebben we het linnenpakket over gedaan
-maandagavond is er een schoonmaakster gekomen, maar die heeft alleen snel gezogen en wat nagelopen in de kastjes, maar zeker niet overal. Ik heb toen erna zelf gedweild en had 8 zwarte doeken van alleen de vloer! Vervolgens dinsdagmiddag weer met dezelfde klachten naar de receptie gegaan en een formulier ingevuld en er zou iemand langskomen om te kijken, maar niks aan gedaan. 2 nachten geen oog dichtgedaan en afgelopen nacht alles ingepakt en vanmorgen weer naar de receptie gegaan. De parkmanager Ton Umans boodt ons nu een andere accomodatie aan, maar wij stonden al gereed om te vertrekken. Heb dhr verteld dat wij na 2 nachten niet geslapen te hebben (zonder verdere reactie) naar huis willen en ik een deel van mijn geld terug wil. Wat een week moest worden is helaas maar 2 dagen geweest! Het ergste vind ik de teleurstelling van mijn kind en het weggegooide geld. De parkbeheerder vertelde mij dat hij nu geen deel van het geld kon geven, maar dat het via deze manier wel lukt als de klacht terecht komt bij Dhr. Robert Rondee Hospatality manager.

Afz Familie Schouten

Graag een deel van mijn geld terug. Wij hebben betaald voor een volle week en verbleven door deze erbarmelijke omstandigheden maar 2 dagen.
Zeker omdat er na meerdere klachten weinig tot niets aan gedaan is.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseSchouten