Klacht: naamswijziging

op 04 juli 2012 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Heb even een kwartiertje besteed aan het doorlezen van de klachten betr. Ryanair. In de tot nu toe gemaakte 3 reizen met Ryanair hebben ook wij twee keer de bekende problemen ondervonden: 1e reis grof geld bijbetalen omdat doopnaam en paspoortnaam niet overeenkwamen. 2e reis grof bijbetaald omdat niet betaald zou zijn voor ingcheckte bagage. Hoe vreemd: op de heenreis geen probleem, op de terugreis echter opeens wel een probleem. Je boekt toch een retour/ of moet je 40 euro voor de heen- en dan nog eens 40 euro voor de terugreis betalen? Dan kan ik beter niets meenemen en op vakantie alles kopen en vervolgens ter plaatse weggooien. Voor 80 euro kan ik een hele koffer ondergoed kopen! Als de klok de minuten wegtikt en je staat in de rij in afwachting van de afhandeling van dit gezeur dan word je op enig moment zo murw dat je met plezier veel te veel betaalt om er maar vanaf te zijn.

Ryanair aanpakken met een zeer grote groep gedupeerden en net zolang doorprocederen incl. alle negatieve publiciteit dat deze "goedkope" vliegmaatschappij van de aardbodem verdwijnt.

Alle klachten die gemeld zijn door RobW