Klacht: Naambordje niet geleverd

op 05 juli 2012 over naamplaatjes.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb na mijn bestelling en betaalbevestiging niets meer gehoord van de leverancier. Gelukkig is hij actief op internet onder de naam Thijs Hakvoort. Meerdere mensen hebben met succes hun geld teruggevorderd via Twitter, dus misschien is dat een optie als ik binnen enkele weken nog niets hoor.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door naamplaatjes.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat naamplaatjes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

naamplaatjes.nl

Heeft op 12 februari 2013 om 22:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

krijg geen antwoord van de klant. vandaag op opgelost gezet

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht11111