Klacht: Na update batterij gaat geen 2 uur mee

op 28 maart 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Bericht van Huawei

7 maanden geleden - Beste Rafal, Gebruik van de tips voor energiebesparing. a. Wanneer u de telefoon niet gebruikt, drukt u op de Aan/Uit-toets om het scherm uit te schakelen. b. Stel de time-outperiode van het scherm in op een lagere waarde onder Instellingen > Weergave > Slaapstand. c. Verlaag de helderheid van het scherm onder Instellingen > Weergave > Helderheid. d. Schakel Wi-Fi en Bluetooth uit wanneer u deze niet nodig hebt onder Instellingen > Draadloos en netwerken. e. Schakel toestemmingen voor het verzenden van berichten door onbelangrijke apps van derden uit onder Instellingen > Meldingencentrum. f. Ongewenste beschermde apps sluiten: Ga naar Instellingen > Beschermde apps en deselecteer de apps die u niet in de achtergrond wilt laten uitvoeren. g. Voorkom dat ongewenste apps bij het opstarten van het systeem worden uitgevoerd onder Instellingen > Opstartbeheer. h. Gegevenssynchronisatie in de achtergrond uitschakelen: Ga naar Instellingen en raak Accounts en synchronisatie aan. Schakel de synchronisatie uit. i. Schakel het mobiele netwerk uit door de optie Gegevens ingeschakeld onder Instellingen > Mobiele netwerken uit te schakelen. j. Schakel GPS uit door GPS-satellieten te deselecteren onder instellingen>locatietoegang. Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. MVG, Technical support Huawei Benelux.

Reactie van de melder van de klacht Droppixx

7 maanden geleden - Hey ik heb telefoon opgestuurd via winkel naar jullie toe. Na hard reset lijkt als of software maar voor de helft Is geïnstalleerd bij inloggen op Google account kan ik geen toetsenbord gebruiken allen sprak functie en bij wachtwoord ingeven werkt sprak functie zelfs niet meer. Telefoon werd ook heel erg warm naar update als of batterij ging smelten. Heb de telefoon sinds januari voor, update Was het perfecte telefoon super blij mee batterij ging bijna 3 dagen mee wat ik niet gewend Was bij een andere merk. Ik wacht af tot doe terug Is van service dan hoop ik dat ik mee oude fone weer terug hebt.. Al vast bedankt voor jullie mede hulp.

Reactie van de melder van de klacht Droppixx

5 maanden geleden - Ondertussen is deze terug jammer genoeg heeft het meer dan 2 maanden geduurt. Vind het jammer. Geen Huawei meer voor mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Droppixx