Klacht: Na uitschrijving toch moeten betalen.

op 19 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mij reeds 2x uitgeschreven maar blijf betaalverzoeken ontvangen.
Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar.
Ondanks dat heb ik al 2x betaald om maar geen incassokosten te hoeven betalen.
Moet ik nu toch weer betalen om wederom geen deurwaarder aan de deur te verwachten?
Ik heb al een tijdje geleden een woning gevonden via funda.nl.
Het uitschrijven op de site heeft blijkbaar geen resultaat.
Wat moet ik doen?

Mvg.

Harry

Gewenste Oplossing:

Wanneer de dreiging van het moeten betalen stopt d.m.v. incasso of deurwaarder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 21 september 2016 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Harry,

Via het opgegeven e-mailadres heeft u zich twee keer geregistreerd op HW.nl, hieronder zal ik een overzicht geven van de periodes:

1. U heeft zich ingeschreven op 29 maart 2016 en uitgeschreven op 4 april 2016
2. Vervolgens heeft er een herinschrijving plaatsgevonden op 24 april 2016 waarna u zich op 24 augustus 2016 heeft uitgeschreven.

De factuur van de maand augustus onder factuurnummer: 20160822001102892 staat momenteel nog open. U dient deze dan ook alsnog te voldoen.

Met vriendelijke groet,
Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door Henricus A.