Klacht: Na ruim 8 maanden nog steeds geen zitzak

op 12 juli 2012 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 november 2011 heb ik bij Infurn via de groupon actie een zitzak besteld, deze zou in december geleverd worden (mooi aangezien ik het wilde geven als kerstcadeau), echter nu ruim 8 (!) maanden later heb ik de zitzak nog steeds niet ontvangen….

Ze beloven iedere keer (als ik een reactie krijg, want die krijg ik niet altijd) dat die geleverd zal worden, maar keer op keer wordt ik weer teleurgesteld. Ik ben het vertrouwen echt helemaal kwijt en geloof niet dat ik de zitzak ooit nog zal ontvangen. Ben bang dat als ik mijn geld terug vraag, dat het ook weer zo lang gaat duren.. Weet daarom niet zo goed wat ik nu het beste kan doen.

Ze hebben me destijds een tegoedbon van 50 euro voor hun webshop aangeboden, beetje jammer want ik ga zeer zeker nooit meer iets bestellen bij Infurn. Dus daar heb ik helemaal niets aan. Zeer slechte zaak!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik de zitzak deze maand ontvang en de helf van mijn geld terug krijg. Als vooraf bekend was dat het zo lang zou duren, had ik de zitzak gewoon in de winkel gekocht. Levering zou een aantal weken zijn en niet langer als een half jaar...

Alle klachten die gemeld zijn door Etrim