Klacht: na proefabonnement ongevraagd verlenging van een jaar

op 24 maart 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar een proefabonnement op 10 nummers van iCreate genomen.
Nu is er totaal geen communicatie geweest over het verlengen van het abonnement, en ik wil dat ook niet.
Ik ben aan het mailen en retourneren geweest. Een reactie daarop is dat er bevestigd is dat volgend jaar het abonnement stopt.
Maar ik heb en wil helemaal geen abonnementverlenging tot volgend jaar.
Nu ik ontvang nu weer een laatste herinnering, binnen 8 dagen betalen.
of ander een incassobureau Graag uw advies.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen verlenging van het abonnement , ik heb er niet naar gevraagd ik heb er niet voor getekend.
Dus wil ik dat Abonnementenland stopt met deze zeer onplezierige wijze van opdringerigheid

Reactie van de melder van de klacht Charles Wilmot

2 jaren geleden - Wat is nu de status van mijn klacht?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Charles Wilmot