Klacht: Na opzegtermijn alsnog geen actieve nummerbehoud

Virginiafv op 24 februari 2021 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Medio januari 2021 contact opgenomen met T-mobile. Zakelijk contract omzetten naar privé contract met nummerbehoud. Echter wel met inachtneming van 1 maand opzegtermijn ondanks dat dit bij dezelfde provider is. Afijn, per 21 februari 2021 zou het contract omgezet worden met nummerbehoud. Per genoemde datum blijkt inmiddels ontvangen nieuwe sim-kaart niet te werken. Sim niet geregistreerd voor spraak en niet aangemeld bij netwerk. Na opnieuw contact met T-mobile blijkt er een fout te zijn gemaakt. Verzoek wordt alsnog ingewilligd echter pas actief over weer een maand. Ongelofelijk. Door hun fout zit ik 1 maand extra aan een zakelijk abonnement vast met hogere kosten dan het abonnement die ik nu wilde hebben. Erg onprofessioneel, stuntelig en mijn vertrouwen is enigszins afgenomen op een correcte afhandeling hiervan. Ben benieuwd in maart 2021. Wilde een klacht indienen via T-Mobile zelf echter is dit digitaal niet mogelijk via een dergelijke klachtenformulier. Alleen met chat of telefonisch.

Wanneer mijn abonnement daadwerkelijk correct wordt overgezet met nummerbehoud. Daarnaast zou ik het wel erg klantvriendelijk vinden wanneer zij mij tegemoet komen om de door hun erkende fout te compenseren door een maand abonnementskosten voor hun rekening te nemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Virginiafv