Klacht: Na maanden van beloftes nog geen levering op betaald produkt

op 21 juli 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Heb 3 Slim Jeggings in maart dit jaar besteld en betaald. Geen levering, geen berichtgeving of contact terwijl al mijn gegevens in hun systeem staan. Na een paar keer zelf te mailen wederom beloftes gemaakt. De eerste keer zou na 3 a 4 weken zijn. Heb na ruim 7 weken weer een mail (ma 18 juli) naar Tel sell gestuurd.
Deze minder vriendelijk maar nette mail wordt volgens mij niet eens gelezen daar ik weer dezelfde mail ontvang. Alleen zouden ze volgende weer de broeken ontvangen en daarna door de uitvoerder laten verzenden.
Had in de mail verzocht of de broeken voor maandag 25 juli 2016 te leveren OF het bedrag uiterlijk die maandag terug te storten op de door mij nogmaals vermelde rekeningnummer.
Vindt dit niet plaats dan neem ik juridisch maatregelen.
Ik moet zeggen hier toch wel doodmoe te worden. Ik zou onderhand rente moeten vragen.

Of maandag de Slim Jeggings binnen of het geld terug gestort!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tel Sell over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 11 januari 2017 om 10:52 geantwoord

Geachte mevrouw Guns van Casand,

Volgens onze gegevens is deze klacht via onze klantenservice opgelost en zijn de Slim Jeggings geleverd. Wij sluiten daarom deze klacht. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@telsell.com of 0900 - 9392 (0,90 cpg) op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Guns