Mijn Klacht:
Op 8 april van dit jaar heb ik de Garden Groom besteld en betaald. De levering van het product liet echter heel erg lang op zich wachten, een bericht over de vertraging heb ik nooit ontvangen.
Na zelf te mailen (op 8 april) kreeg ik wel een reactie. Of ik nog 3-4 weken wilde wachten want het product kon nog niet geleverd worden.De eerste keer zou na 3 a 4 weken zijn. Op 11 juni (ongeveer 8 weken na mijn eerste mail dus..) heb ik wederom een mail gestuurd om te vragen wanneer mijn product geleverd wordt. Deze keer was mijn mail iets minder vriendelijk. De klacht afhandeling van TellSell is zeer reactief en niet klantvriendelijk.
Op 13 juni kreeg ik weer een berichtje terug: Het product kon nog niet geleverd worden of ik weer 4-6 weken wilde wachten. Ik mocht ter compensatie wel een extra product uitzoeken wat ze mee zullen sturen met mijn bestelling.
Op 19 juli maar weer een mail verzonden.omdat ik wederom niets vernomen heb over mijn bestelling! Echt een schande!Diezelfde dag kreeg ik wel een reactie dat het product niet meer geleverd kon worden en dat ik binnen twee weken mijn geld terug heb op mijn rekening.
U raad het al. Het is nu bijna vier weken na het laatste contact en ik heb geen product, geen extra toegezegd product en ook mijn geld nog niet op mijn rekening!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het bestelde product geleverd worden, want ik heb dit niet voor niets besteld. Maar dat zal niet meer lukken.
Met geld terug voor 17 augustus 2016. Plus een passende compensatie!