Klacht: Na maanden geen levering van een betaald product, ook nog geen geld retour

user-1288332 op 14 augustus 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 april van dit jaar heb ik de Garden Groom besteld en betaald. De levering van het product liet echter heel erg lang op zich wachten, een bericht over de vertraging heb ik nooit ontvangen.
Na zelf te mailen (op 8 april) kreeg ik wel een reactie. Of ik nog 3-4 weken wilde wachten want het product kon nog niet geleverd worden.De eerste keer zou na 3 a 4 weken zijn. Op 11 juni (ongeveer 8 weken na mijn eerste mail dus..) heb ik wederom een mail gestuurd om te vragen wanneer mijn product geleverd wordt. Deze keer was mijn mail iets minder vriendelijk. De klacht afhandeling van TellSell is zeer reactief en niet klantvriendelijk.

Op 13 juni kreeg ik weer een berichtje terug: Het product kon nog niet geleverd worden of ik weer 4-6 weken wilde wachten. Ik mocht ter compensatie wel een extra product uitzoeken wat ze mee zullen sturen met mijn bestelling.

Op 19 juli maar weer een mail verzonden.omdat ik wederom niets vernomen heb over mijn bestelling! Echt een schande!Diezelfde dag kreeg ik wel een reactie dat het product niet meer geleverd kon worden en dat ik binnen twee weken mijn geld terug heb op mijn rekening.

U raad het al. Het is nu bijna vier weken na het laatste contact en ik heb geen product, geen extra toegezegd product en ook mijn geld nog niet op mijn rekening!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het bestelde product geleverd worden, want ik heb dit niet voor niets besteld. Maar dat zal niet meer lukken.

Met geld terug voor 17 augustus 2016. Plus een passende compensatie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 11 januari 2017 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ouweneel,

Volgens onze gegevens is deze klacht via onze klantenservice opgelost. Wij sluiten daarom deze klacht. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of 0900 - 9392 (0,90 cpg) op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door