Klacht: Na keuzemenu wordt verbinding verbroken

op 07 juni 2018 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vraag over omzetbelasting en na het doorlopen van het keuzemenu hoor ik ‘alle medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens’ en dat wordt de verbinding verbroken.

Nu 6 maal gebeld met hetzelfde resultaat.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn vraag gesteld en beantwoord krijg. En volgens normale fatsoensnormen kan wachten op een persoon die de telefoon opneemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HHM Greefhorst