Klacht: na jaren van overlast meerdere malen te zijn aangevallen en onlangs hakenkruizen en haattekst op voordeur vindt woonforte dat ik het allemaal zlef moet opruimen en vergoeden

op 13 mei 2020 over Woonforte in de categorie Woningcorporaties

na jaren van overlast meerdere malen te zijn aangevallen en onlangs hakenkruizen en haattekst op voordeur vindt woonforte dat ik het allemaal zlef moet opruimen en vergoeden het gaat mij niet om t geld (niet dat ik veel geld heb) ik heb ook gevraagd dat de daders worden uitgezet en een fikse boet krijgen ik ben pricipieel tegen het zelf opruimen van de haken kruizen ik zie het als vernderend te meer daar ik het niet zelf heb gedaan

als de daders uitgezet worden het gaat mij niet eens om de schade het is maar geld maar dat de daders uitgezet worden en gaan begrijpen dmv bijvoorbeeld therapie en geschiedenis les hoe weerzinwekkend afschuwelijk en intimiderend hun daden zijn niet alleen gelet op de geschiedenis van nederland en duitsland maar ook om het feit dat er in het dorp alphen aan den rijn een monument staat ter nagedachtenis aan degenen die zijn gedeporteerd tijdens de shoa dit is heel bitter niet alleen voor mij dus : als de daders het opruimen excuses aanbieden en beloven dit nooit meer te doen plus uitgezet worden een contact verbod krijgen en ergens ver uit mijn buurt gaan wonen ; helaas voor de daders kunnen we geen vrienden worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonforte nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @kcawora