Klacht: Na jaren goede adres, vordering wel werhoogd

op 13 juli 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik werd eind mei/begin juni gebeld door EDR Incasso met de mededeling dat ik een schuld had openstaan, en ze zouden hier inmiddels al 4 jaar brieven van hebben gestuurd (waar ik niets vanaf wist) en in het telefoon gesprek bleek ook waarom.., ze hadden een oud telefoonnummer, oud mail adres.., en het ergste nog.., een verouderd woonadres (waar alle post dus was heengestuurd) Ik woon sinds eind 2011 op dit nieuwe adres., de man heeft de gegevens aangepast.., maar omdat ik niet wist waar dit over zou kunnen gaan heb ik specificatie’s opgevraagd.., netjes een maand later gekregen..
Blijkt te gaan om een verzekering van een telefoon abonnement.. abonnement is niet verlengd, dus na mijn idee was verzekering ook afgedaan.. (verzekeringsmaatschappij hier toendertijd ook diverse bezwaren van gestuurd, en geen reactie’s meer gehad, dus had voorgenomen dat het afgesloten zou zijn)
Nu bleek in het telefoongesprek dat EDR de eerste 4 jaar (dat ze de brieven verkeerd hebben verstuurd geen incasso kosten hadden berekend.., en opeens hebben ze wel het goede adres en nummer (meneer wou niet vertellen hoe ze hier aan gekomen zijn) maar is ook de vordering met €37 verhoogd

Als de verhoging eraf gaat.., en ik de mogelijkheid krijg die ze al 4 jaar op een oud adres hebben aangeboden om de €28,57 te betalen zonder de verhoging..

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nightwing