Klacht: Na herhaaldelijk contact vallen ze nog steeds de verkeerde persoon lastig

op 27 januari 2014 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Op ons adres hebben wij al meerdere keren post ontvangen van personen die er al lange tijd niet meer wonen. Minimaal 3 jaar. Retour afzender op de envelop en teruggestuurd. Intrum justitia blijft samen met Wehkamp volhouden. Met wehkamp al verschillende keren contact opgenomen dat de desbetreffende persoon niet meer op het adres woont. Hun oplossing: we zullen u niet meer lastig vallen we dragen het over. Hetzelfde geldt voor intrum justitia. Toch gaat er telkens weer iets fout bij hun computersysteem, want het staat duidelijk aangegeven. Ook bellen ze ons op het 06 nummer wat niet gelinkt is aan het woonadres.

Dat ze het eindelijk goed in het computersysteem zetten bij intrum justitia en ons niet meer lastig vallen met telefoontjes en brieven!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 29 januari 2014 om 09:22 geantwoord

Op 29 januari 2014 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tommiespecial