Klacht: Na geannuleerd concert geen geld terug

op 14 december 2017 over Paylogic in de categorie Betaalsystemen

Kaarten gekocht voor een optreden, the McCArtney Years. Dit concert werd
geannuleerd. Op 24 oktober Primera formulier (waar de kaarten gekocht zijn) en de originele kaarten verstuurd. Per gewone post, ik heb wel foto’s gemaakt van de kaarten en het formulier. Inmiddels twee keer over gebeld. Ik krijg allerlei smoesjes te horen. Dat zij niet dagelijks de post krijgen, dat ze niet dagelijks uitbetalen. Dat ze eerst een regeling moeten treffen. Het is inmiddels ruim 7 weken geleden! Op het formulier staat, dat ze er naar streven binnen drie weken uit te betalen. Ik geloof er helemaal niets meer van. Ik zal nooit meer kaarten in de voorverkoop aanschaffen bij Paylogic. Het is een grote administratieve bende daar. Maar ja, zij hebben mijn geld wel geaccepteerd. Vervolgens is er niet geleverd, want het concert werd geannuleerd. Kan ik ergens mijn gelijk halen of mijn geld terugkrijgen?

Ik ben tevreden als de door mij betaalde bedragen voor beide toegangskaarten vergoed worden. Omdat het een geannuleerd concert betreft, lijkt het me ook redelijk om de extra kosten vergoed te krijgen. Er is tenslotte helemaal niets geleverd. Die extra kosten verhaalt Paylogic dan maar bij de band of hun verzekering.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paylogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paylogic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacquelien.smit