Klacht: Na deal met Intrum, nog steeds geen bevestiging of gebruik ov

op 10 september 2018 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de vorige klacht, waar snel op gereageerd werd. Is mij gevraagd een bepaald bedrag over te maken naar Intrum. Dit is ook direct gedaan, maar tot op heden nog geen bevestiging gehad dat het bedrag ontvangen is en ik kan nog steeds geen gebruik maken van mijn OV chipkaart en bijhorende NS abo.

Gewenste Oplossing:

ZSM gebruik kunnen maken van mijn OV en een bevestiging van Intrum. Dit speelt nu al - 2 a 3 maanden en heb aardig wat OV kosten moeten maken, terwijl ik gewoon een NS abo heb lopen. Daar een vergoeding van zien zal mooi zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 11 september 2018 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door twinia