Klacht: na bijna 4 maanden nog altijd geen reactie op vraag over hoogte nabestaande pensioen

op 02 mei 2017 over ABP in de categorie Pensioenen

Op10 januari vroeg ik het ABP over de hoogte van mijn nabestaande pensioen en van dat van mijn partner. Na een herinnering op 13 maart jl kreeg ik excuses terug per mail maar nog altijd geen antwoord.
In november as. hoop ik gebruik te kunnen maken van mijn pensioen, tijdige informatie over de hoogte daarvan is daarom niet alleen relevant maar ook urgent.
4 maanden wachttijd is toch van de gekke voor een antwoord op zo’n voor de hand liggende vraag.

Als ik antwoord krijg op mijn vraag: op welk pensioen kan ik rekenen na mijn pensionering en op welk pensioen kan mijn partner rekenen wanneer ik daarna kom te overlijden
dossiernummer: [T201701090089S010Z393708]

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 03 mei 2017 om 15:02 geantwoord

Beste meneer Scholtens,

Allereerst excuses dat u zo lang op een antwoord heeft moeten wachten. Ik kan helaas niet aangeven waardoor het zo lang heeft moeten duren. Als het goed is heeft u net een antwoord van mijn collega ontvangen.
Als ik nog van dienst kan zijn, hoor ik het graag.

Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door Job@