Klacht: na betaling helaas niets ontvangen

op 08 september 2018 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 augustus 2018 heb ik bij Telsell de Red Copper 5 minute Chef besteld en middels Ideal ook betaald. Op 14 augustus ontving ik van hen een mail waarin kenbaar werd gemaakt dat de bestelling met ordernummer 12244420 was overgedragen aan Post.nl. Echter, controle middels track en trace gaf aan dat mijn ordernummer NIET door hen was ontvangen. Bellen en mailen naar TelSell heeft geen nut want ze reageren nergens op. Heb tot aan vandaag mijn bestelling NIET mogen ontvangen. In mijn ogen dus pure diefstal !!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn reeds betaalde bestelling ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tel Sell

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tel Sell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hermanus67