Klacht: na betaling geen contact meer en meubels niet geleverd

op 23 augustus 2016 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

inhomefurn.com biedt via hun site mooie meubels aan. ik heb eerst informatie ingewonnen en opgevraagd; contact was vlot en uitgebreid. antwoorden leken sluitend. uiteindelijk tot een bestelling / koop overgegaan en betaald. daarna is het stil… mailen, bellen, niets heeft zin. laat je dus niet misleiden door een strakke website! kost mij in ieder geval 550,-…

Gewenste Oplossing:

met spoed goederen geleverd of zsm mijn aankoopbedrag retour op mijn rekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MM1981