Klacht: Na betaling (en bevestiging daarvan) voor diensten werken diensten niet

op 19 mei 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Beste mensen,

Afgelopen dinsdagmiddag (17 mei) ben ik (betalend) member geworden van lexa (naam op lexa: Floris, Utrecht, 59 jr).
Er is door mij voor 6 maanden betaald. De betaling is via Ideal gegaan en volgens de eigen lexa-voorwaarden zou ik DIRECT van ‘diensten’ gebruik moeten kunnen maken. Helaas lukt(e) het niet om van de hier onder te noemen diensten gebruik te maken; diensten die toch echt binnen ‘het (betaalde) pakket’ vallen. Zonder die ‘diensten’ is het gebruik van de site feitelijk zinloos…

Ik noem: kijken wie mijn account bezocht heeft, (= ‘Bezoeken’), kijken wie er geflirt heeft (= ‘Flirten’) en berichten lezen of versturen (= ‘Berichten’).
Dit is volstrekt niet zoals het hoort.

Ik heb (na lang gezocht te moeten hebben…) een mail gestuurd, met dezelfde strekking als hierboven. Ook heb ik hen alle (door hen verzochte) gegevens omtrent de betaling doorgemaild.

Kunt u een en ander svp aanhangig maken bij de dames/heren van deze site (waarover ik vaker bepaald discutabele dingen hoor)?
Dank u.

Ik hoop zo spoedig mogelijk normaal gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden waarvoor ik betaald heb.

C. Bekker

Wanneer de diensten waarvoor ik betaald heb daadwerkelijk gebruikt kunnen worden.
Hiernaast zou het erg netjes zijn als mij restitutie verleent voor de dagen waarop ik de diensten niet heb kunnen gebruiken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gotthard