Klacht: Na 6 weken nog steeds geen telefoon terug. 2de klacht

op 16 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

dit is mijn 2de klacht over het niet leveren van mijn toestel. Heb in totaal 6 afspraken gemaakt wat mij 24 uur wachten heeft gekost dan zal ik het maar niet hebben over het aantal telefoontjes die ik gepleegd heb. Als ik bel wordt er telkens wat anders verteld en wordt in van Dynalogic naar Dynafix gestuurd en er gebeurd niets. Nu schijnt mijn toestel weer geleverd te zijn wat niet zo is. Ook met Vodafone gebeld maar daar drukte (niet mijn probleem zou ik zeggen) duurt het 5 tot 10 werkdagen voor ze het oppakken. Zit met mijn handen in het haar en weet niet meer wat ik hieraan kan doen!! Misschien weet iemand een oplossing voor mij.

Ben pas tevreden als ik mijn toestel in mijn handen heb en er een betalingsregeling komt voor mijn betalingen die ik doe voor het gebruik van mijn toestel. Een soory neem ik geen genoegen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 1962Henny