Klacht: Na 4 weken nog steeds geen levering

op 08 augustus 2017 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11/07 heb ik mijn bestelling geplaatst voor een kinderwagen. Ik heb dit via overschrijving betaald en op 14/07 heeft Bebeqo het bedrag ontangen.
Op de website stond erop dat deze kinderwagen nog in voorraad was en dat de levertijd 2 weken zou duren. Nu zijn wij 4 weken verder en heb nog altijd niets ontvangen! Ik ben uitgerekend voor 10 augustus dus veel tijd heb ik niet meer.. heb al paar keren een email verstuurd en geen antwoord, als ik bel neemt er niemand op.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn kinderwagen zo snel mogelijk wordt geleverd anders wil ik mijn geld terug dan kan ik het nog in de winkel gaan halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 11 september 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

.
.
.
.

.

Alle klachten die gemeld zijn door Hajar Lemhouer