Klacht: Na 30 dagen geen geld terug

op 04 april 2013 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na annulering van mijn order AU-152846 op 25 feb. 2013 (na een wachttijd van meer dan 18 weken plus 8 weken vertraging) heb ik mijn geld niet terug en heeft INFURN de betalingstermijn overschreden.

Ondanks een zeer nette afhandeling per telefoon bij annulering van mijn bank worden nu mijn e-mails worden niet beantwoord en bovendien reageert ook de terugbelservice niet.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld zo spoedig mogelijk terug, evt. met rente

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht engelniels

7 jaren geleden - Na 5 weken na annuleringsdatum te hebben gewacht, heeft de terugbelservice eindelijk contact met mij opgenomen. Per mail krijg ik geen antwoord.Volgens Mustafe heb ik de mail met mijn gegevens niet geretourneerd. Dat ik heb wel degelijk diezelfde dag nog gebeurd (staat in mijn mailhistorie) Nu moet ik weer 30 dagen wachten op mijn geld.Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

Alle klachten die gemeld zijn door engelniels