Klacht: na 3 maanden nog geen volledig geleverde kinderwagen.

op 15 augustus 2016 over Bebeqo in de categorie Kinderen

heb een kinderwagen besteld in mei kinderwagen geleverd bleek er een bochel in een buiten band te zitten van een van de achter wielen. waardoor het onmogelijk was om mee te wandelen want er zat een slag in en de binnen band kwam naar buiten zetten.heb netjes mijn klacht gemeld bij Bebeqo met duidelijke foto’s.. en omschijving in de mail. goed de band hebben ze opgehaald. hoofdafdeling verkoop dennis had mij telefonisch beloofd om een nieuwe band te bestellen maar ze waren van mening dat er een nieuwe band nodig was hebben ze gekozen voor een reparatie.
toen dat niet mogelijk was hebben ze mij een versleten verkeerde band gestuurd van een ander model kinderwagen een te klein model van het merk rubena.en mijn orginele geleverde bandjes zijn van het merk Deli-Tire en heb dat nogmaals aangegeven weer hebben ze me beloofd om de juiste model te bestellen.daarna kwamen ze weer met een rubena band een slag groter maar niet. mijn beloofde bandje van het juiste merk wat past onder mijn kinderwagen dus had ik 3 bandjes van deli-tire en een rubena band en weer een versleten band met poep tussen de voegjes,nu is er weer afgesproken dat ik het juiste geleverde bandje zou krijgen wat in eerste instantie is beloofd was van Deli-tire dat orgineel geleverd is bij een Bexa-royal kinderwagen.
nu is mijn verteld dat pas na 5 augustus besteld kon worden bij de fabrikant. vanaf die tijd zijn ze dus telefonisch niet bereikbaar en dat is dus vandaag minimaal al 2 weken en ik heb in die 2 weken geen mail mogen ontvangen met de oplossing.

ik zou blij zijn als bebeqo mijn klacht serieus zou nemen en hun eerst gemailde afspraak. zou nakomen door mij het zelfde model kinderwagen met wiel&band van Deli-tire toe gestuurd te krijgen met de juiste maat en een excuses voor de slechte behandeling die ik gekregen heb als klant.
mijn kind is hier de dupe van en het lijkt hun niet te boeien ook al kan ik geen kant op met 3 banden en een wiel dat is opgehaald.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bebeqo over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 14 april 2017 om 11:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door stephanny