Klacht: Na 18 dagen nog steeds niets ontvangen !!!

op 20 december 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Bestelling: 1700019690
02-12-2016 Bestelling geplaatst (speciaal door de belofte van de volgende dag !!! geleverd en de artikelen op voorraad waren) –> sinterklaascadeau
03-12-2016 Mail gestuurd met de vraag of mijn bestelling daadwerkelijk er tijdig gaat zijn –> automatisch antwoord dat de mail uiterlijk binnen de 24u!!!??? zou beantwoord worden –> geen antwoord.
05-12-2016 Telefonisch contact (na 5 pogingen) met de belofte dat mijn pakket op 02-12-2016 zou verzonden zijn en ik \\\’s avonds mijn track en trace codes zou krijgen ???
05-12-2016 Mail bevestiging verzending ontvangen (geen track en trace code zoals beloofd)
06-12-2016 Halsoverkop andere sintcadeautjes gaan kopen voor mijn dochtertje (voelde de bui al hangen)
09-12-2016 Mail gestuurd met de vraag voor wat duidelijkheid –> automatisch antwoord dat de mail binnen uiterlijk binnen de 24u!!! ??? zou beantwoord worden
13-12-2016 Antwoord gekregen dat ik dezelfde dag mijn track en trace codes zou krijgen en het pakket uiterlijk die week zou bezorgd worden.
16-12-2016 Daar ik de bui weer zag hangen nog maar eens een mail gestuurd
16-12-2016 Heel snel antwoord met nog meer beloftes – mijn pakket zou vandaag verzonden worden + gratis hoesje
16-12-2016 Mail gestuurd dat ik hen enkel zou geloven indien ik de track en trace codes zou krijgen en mijn pakket zou geleverd zijn.
20-12-2016 Tot op heden weer niks vernomen, geen bevestigings mail, geen codes, …
Al enkele malen gebeld, steeds bezettoon???
UPDATE:
———–
20-12-2016 Mail gestuurd met de vraag om mijn geld terug te storten.
21-12-2016 Mail ontvangen met alweer smoesjes en leugens.
Zij hebben klacht ingediend bij post.nl en volgens post.nl zal mijn pakket uiterlijk deze week geleverd worden.
Zelf contact opgenomen met post.nl. Geen enkel pakket op mijn naam of adres verzonden, en dus ook geen klacht ontvangen.
Papieren binnenbrengen bij mijn advocaat en zij zal wel voor de rest zorgen.

Wanneer het betaalde bedrag is teruggestort en de winkel definitief wordt opgedoekt zodat dit voor andere mensen geen probleem meer hoeft te zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:11 geantwoord

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gunter Germeys