Klacht: Na 17 dagen, nog steed mijn geld niet retour, klantenservice onbereikbaar

op 08 juli 2016 over Spartoo in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 12 juni 2016, schoenen besteld en die zijn keurig geleverd. Er gingen wat artikelen retour. Op 21 juni is er bevestigt dat mijn retouren ontvangen waren en dat de terugbetaling bij hun boekhoudafdeling was aangevraagd.
Op 21 Juni is mij gemaild dat de terugbetaling en in werking was gesteld.
Mijn aankoopbedrag zou binnen enkele dagen op mijn rekening staan.
Op 5Juli! 14 dagen later! Was het geld nog steeds niet overgemaakt.
Toen ik daarover de klantenservice belde , erkende ze mij dat ze een \”bug\” in het betalingstermijn haddengehad en dat er daardoor problemen waren met terug betalingen.
Uiterlijk donderdag 7 juli zou het alsnog op mijn rekening staan. En om de overlast iets te verzachten kreeg ik een cadeaubon van €25,= Europa. Dat vond ik een mooi gebaar.
Maar toen ik op donderdagavond om 17 uur op mijn rekening keek was er nog steeds niets gestort en ook de toegezegde kortingsbon was onvindbaar. Toen ik daarover de klantenservice wilde benaderen om 17:05u waren ze niet bereikbaar. Ook de vrijdagochtend om 10u waren ze nog steeds niet bereikbaar. Ik heb ze alsnog gemaild en ben dus in afwachting of er űberhaubt nog een ! Wat een gevecht om je eigen geld. Slecht hoor!
Om mijn gerief kwijt te kunnen, spartoo wakker te schudden en anderen te waarschuwen heb ik dit bericht hier geplaatst.

Als ik mijn geld direct terecht krijg! Met de beloofde bon of twee!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spartoo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spartoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yetra