Klacht: Musical the Bodyguard

op 02 mei 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Afgelopen vrijdag 29 april the Bodyguard gezien.Was een verjaardagscadeau van mij aan een vriendin die een moeilijk jaar achter de rug had.Avond gevonden in het online speelschemawaarop Romy zou zingen en eersterangs kaarten besteld voor een bedrag van 170 euro exclusief transactiekosten.
Paar dagen voor de 29 ste het speelschema voor alle zekerheid nog even gecheckt.
Dat schema was vanaf de 20 ste april offline gehaald omdat dit voor \\\”verwarring\\\” zou zorgen zoals meegedeeld werd.
De musical begint en bij de eerste noten was al duidelijk dat niet Romy zong.
Kon het eerst niet zo goed zien omdat wel wat verder weg zaten ondanks de eersterangskaarten
Heb deze al eerder gehad voor andere musicals maar dan zat je veel dichter bij het podium dan nu
Thuis gekomen bleek dat er die avond ene Samantha Klotst opgetreden had.
Leuke stem maar bij lange na niet de stem van Romy , ze zat er een paar keer goed naast
Ben niet iemand die snel klaagt of schrijft maar vind dit toch even geval van klantmisleiding van of Eventim of het Beatrixtheater.Begrijp dat Romy er niet altijd kan zijn maar zet in ieder geval het speelschema online .Loop je wellicht kans dat de zaal minder vol zit maar wel zo eerlijk

Speelschema weer online om teleurstellingen te voorkomen
Nog een keer naar deze musical maar dan wel met Romy

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Turbojet

9 maanden geleden - Klacht is van 2 mei en nog steeds in behandeling?????

Reactie van de melder van de klacht Turbojet

8 maanden geleden - Mijn klacht van 2 mei is Door Eventim aangegeven als in behandeling zijnde, sindsdien niets meer gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door Turbojet