Klacht: muis die niet werkt

op 23 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Vrouw had voor mij een draadloze muis bij de action gekocht..
zo vol vreugde ik erover was deed die het helaas niet langer dan een paar min..

Ik wil op een of andere manier vergoed worden want dit echt waanzinnig en zonder bon en niet meer in de verpakking mag je ook nog niks terug brengen

Gewenste Oplossing:

als er een oplossing omt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adrieenne