Klacht: Monteur niet opkomen dagen

op 04 juli 2012 over Tempus in de categorie CV Ketels

Ik had op 2 juli gebeld voor een afspraak voor 3juli tussen 12:00 en 17:00
Ik bleef de volgende dag heel de dag thuis maar er kwam geen monteur langs.
Ik heb 2 x gebeld naar tempus 1 was rond 16:00 en een medewerker zei dat het nog moet wachten tot 17:00 want tot 17:00 is de afspraak. en andere was om 17:15 en ik vond het niet leuk om te wachten.. Ik was wel kwaad dat ik heel de dag moest thuis blijven maar niemand kwam. Vandaag Woensdag 4 juli belde ik weer en een medewerker zegt: dat monteur om 16:15 langs is geweest.. Ja dan word ik kwaad dat monteur dit doen en hun afspraken niet nakomen.. Daarom dien ik een klacht in en ga kijken wat jullie nu gaan doen met die monteur want ik kan niet de enige zijn die zo belazerd wordt en mij zomaar thuis laat wachten..

Dat de monteur zoiezo word aangesproken en een waarschuwing krijgt.
En dat ik zoiezo ook een melding van krijg..
En dat de baan sirieus genomen word want mensen thuis laten wachten terwijl ook andere dingen moest doen is ook niet goed..

Nu kan ik pas morgen een afspraak maken en zit zonder warm water..

Bericht van Tempus

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Ribeiro, Allereerst excuses voor het ongemak en het feit dat u heeft gewacht op onze monteur. Uiteraard zullen wij de betreffende monteur hiervan op de hoogte stellen. Ik ben het vandaag in ons systeem gaan terugzoeken en zie dat er vanmorgen iemand bij u is geweest die een aantal werkzaamheden heeft uitgevoerd. Heeft u daar nog vragen over dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Vriendelijke groeten, I.Verhoeven Communicatieadviseur Tempus

Alle klachten die gemeld zijn door Ribeiro